Welkom bij Bo & Mila 🗸 Gratis verzenden vanaf €40,- (NL) / €60,- (BE) 🗸 Voor 15:00 uur besteld, zelfde werkdag verzonden 🗸 Veilig betalen met IDEAL, Creditcard of Klarna Welkom bij Bo & Mila 🗸 Gratis verzenden vanaf €40,- (NL) / €60,- (BE) 🗸 Voor 15:00 uur besteld, zelfde werkdag verzonden 🗸 Veilig betalen met IDEAL, Creditcard of Klarna

Klachten Beleid

Klachten Beleid

Bo & Mila streeft ernaar kwaliteitsproducten te leveren. Hiervoor hanteren wij strikte kwaliteitsnormen. Helaas kan het gebeuren dat u een product ontvangt dat niet helemaal voldoet aan deze normen of onverhoopt direct stuk gaat nadat het in gebruik is genomen. Wanneer een product gebreken vertoont mag het product niet meer gebruikt worden.

 

Voldoet uw product bij ontvangst niet aan de strikte kwaliteitseisen:

Neem uw product niet in gebruik en neem direct contact op met Bo & Mila door te mailen naar klantenservice@bomila.nl


Uw klacht is gegrond mits deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet of nalatigheid
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • verandering of reparatiewerkzaamheden die de consument of derden ondeskundig en zonder toestemming van Bo & Mila heeft uitgevoerd
  • natuurlijke en/of normale slijtage
  • beschadiging door het niet (juist) in acht nemen van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften.

 

Klacht afhandeling:

Wanneer u een klacht hebt, vragen wij u dit zo snel mogelijk - maar uiterlijk binnen 7 dagen -  aan ons te melden.

U kunt een klacht indienen via een e-mail naar klantenservice@bomila.nl met als onderwerp: "Klacht".

Graag ten minste de volgende gegevens vermelden in uw e-mail:

  • Product (eventueel met vermelding van kleur of type)
  • Aankoopdatum
  • Ordernummer
  • Nauwkeurige omschrijving van de klacht aangevuld met een eventuele foto in geval van een gebrek aan het product

U krijgt binnen uiterlijk 7 werkdagen een reactie van Bo & Mila over de afhandeling van uw klacht.

 

Klachten met betrekking tot onze dienstverlening

Bent u ontevreden met onze dienstverlening of verleende service? Laat het ons weten! Graag uw klacht zo gedetailleerd mogelijk kenbaar maken via klantenservice@bomila.nl

U krijgt binnen uiterlijk 7 werkdagen een reactie over de afhandeling van uw klacht.

 

Overige vragen

Heeft u nog andere vragen, neem dan gerust contact op via klantenservice@bomila.nl. Wij helpen u, indien mogelijk, graag verder.